Főoldal KözszolgáltatásÜgyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Ügyfeleinknek a szolgáltatás keretében személyes, írásos és telefonon ügyfélszolgálatok is rendelkezésére állnak, ahol profi szakemberek segítik a gyors ügyintézést.

 

Ügyfélszolgálatok

A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. célja, hogy minden igényt kielégítő ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfeleinek. 2023 július 1. után az ország több mint 400 pontján személyes ügyfélszolgálati irodákon keresztül intézhetők a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szolgáltatásokkal és számlázással kapcsolatos ügyek.

 

Szolgáltatással kapcsolatos ügyfélszolgálatok

A Területi Szolgáltatók hatáskörébe tartozó feladatok ügyintézése továbbra is a megszokott módon, a Területi Szolgáltatók telefonos, elektronikus vagy postai levelezési csatornáin, valamint közel 300 ügyfélszolgálati helyszínein történik.

  • Hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos kérdések:
    • tájékoztatás nyújtása,
    • begyűjtési, szállítási és átvételi szolgáltatásokat, illetve azok adminisztrációja,
    • hulladékudvarok igénybevételével kapcsolatos kérdések.
  • Hulladékszállítással vagy annak elmaradásával kapcsolatos kérdések:
    • szolgáltatás megrendelése,
    • hulladékszállítás elmaradása, hulladék otthagyása,
    • többlet/eseti hulladék elszállítása,
    • lomtalanítással kapcsolatos ügyintézés,
    • hulladékudvarok igénybevétele,
    • edény rendelése, cseréje vagy mosása.
  • Adatváltozással, szerződéssel kapcsolatos kérdések:
    • szerződéskötés, módosítás, szüneteltetés, megszüntetés és újraindítás,
    • adatváltozással kapcsolatos megkeresések.
  • Szolgáltatással kapcsolatos panaszok kezelése és adminisztrációja.
  • Számlázást érintően:
    • folyószámla kivonat, egyenlegközlő kiadása,
    • számlamásolat, pótcsekk kiállítása,
    • kedvezményekkel kapcsolatos kérelmek kezelése.
  • Számlapanaszok felvétele.

A szolgáltatással kapcsolatos ügyek személyes ügyintézése mellett bizonyos ügyek telefonon és online is intézhetők, melyhez elérhetőséget és az egyes csatornákon intézhető ügyek listáját a Területi Szolgáltatók honlapján találhat, melyet a Területi szolgáltató keresőn keresztül érhet el legegyszerűbben.

 

Számlázással kapcsolatos ügyfélszolgálatok

A szolgáltatási ügyfélszolgálatok kiegészítéseként, mintegy 178 településen vehető igénybe személyes ügyfélszolgálat a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj, vagyis a hulladékszámla kapcsán felmerülő kérdések kezelésére az alábbi ügytípusokban:

  • Számlák helyben történő befizetése, Díjnet, e-számla, CSBM (csoportos beszedési megbízás) kezelése.
  • Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási részletfizetéssel kapcsolatos kérelmek felvétele.
  • Ingatlanhasználói adatváltozással összefüggő díjhátralék beszedése érdekében folytatott adatváltozások kezelése.
  • Folyószámla kivonat, egyenlegközlő kiadása.
  • Számlamásolat, pótcsekk kiállítása.
  • Számlaegyenleggel, számlakorrekciókkal kapcsolatos bejelentések és panaszok felvétele.

Közszolgáltatási díjszámlázással kapcsolatos ügyfélszolgálatok listája és nyitvatartásuk itt érhető el.

Közszolgáltatási díjszámlázással kapcsolatos ügyek országos központi elérhetőségei:

 

Fogyasztóvédelem, panaszkezelés

A MOHU az Ügyfelek panaszai, reklamációi és kifogásai kapcsán – az alábbi linken és az ügyfélszolgálati irodákon elérhető – panaszkezelési szabályzata szerint jár el.

Amennyiben a fogyasztó panaszbejelentésére a MOHU az előírt határidőn belül nem ad választ, azt nem intézi el, vagy a kapott válasszal, illetve intézkedéssel a fogyasztó nem ért egyet, úgy a panaszlehetőség kimerítése után Békéltető Testülettől vagy a vármegyei kormányhivataltól, mint fogyasztóvédelmi hatóságtól kérheti sérelmének orvoslását.

A békéltető testületek és kormányhivatalok listája az alábbi linken érhető el.

 

Meghatalmazással történő ügyintézés esetén

- Kérjük, olvassa el figyelmesen a meghatalmazás követelményei dokumentumot

- Meghatalmazással történő ügyintézéséhez töltse ki a meghatalmazás formanyomtatványunkat.